masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Także to samo co w temacie. Konto zostało zablokowane (dziś 12.10.2014) mimo że powinno być aktywne po wieki i było doładowane. Chciałem się też zapytać, czemu dostaję smsy niemalże pogróżkowe od Nju Mobile, żeby się doładować albo zablokujecie mi konto? Nie czuję potrzeby doładowywania doładowanego konta, aktywnego po wieki. Proszę o odpowiedź czy odblokujecie mi numer czy prostszym będzie przejście do konkurencji.