masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy
W moim przypadku pomogła rozmowa z konsultantem, co oczywiście kosztuje.... ale to nie wszystko. Otrzymałem sms potwierdzający zmianę usługi, a od nowego cyklu rozl. na moim koncie nadal widnieje oferta nju buzz. Zaczyna mnie to irytować ....... cierpliwość mi się kończy