masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam ten spam problem! w piątek 12.09.2014 wysłałam zgłoszenie o nową kartę sim, gdyż zmieniłam telefon i potrzebuję karty microSIM, we wtorek napisałam im wiadomość o potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i do dzisiaj( mamy następny piątek 19.09.14) i nadal cisza! skandal, jeszcze liczycie sobie za to 25zł, a nie wiadomo kiedy otrzymam kartę ani czy kurierem czy pocztą, nic!