masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja także mam taki problem, chciałem aktywować jeden na wszystko, okres rozliczeniowy jest do dzisiaj czyli 31.03, wyłączyłem usługę do komórkowych za 19 zł wczoraj czyli 30.03, więc dziś powinien aktywować usługę jeden na wszystko by od jutra z nowym okresem rozliczeniowym wszystko działało według nowej taryfy, a nadal mam status wyłączenia usługi do komórkowych na: w trakcie realizacji.
Jak długo się będzie realizował? Czy to takie trudne?