masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Również myślę o zmianie operatora ponieważ czuję się oszukany przez NjuMobile. Przez 2 dni, przekonany, że zostało mi ponad 100MB internetu, wydałem na sam internet ponad 30 zł gdzie normalnie wystarcza mi ta kwota na cały miesiąc użytkowania. Nie dostałem żadnego smsa o wyczerpaniu pakietu danych. Też myślę o zmianie operatora bo przenosząc się do Nju miałem nadzieję, że uniknę tego typu sytuacji :(