masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Prowadzę start-up w Inkubatorze Przedsiębiorczości czyli "firmę", ale tak formalnie jestem zatrudniona przez Inkubator na umowę o dzieło/zlecenie. Obecnie mam nr tel na abonament. Dostałam info, że mogę w koszty firmy wrzucić sobie telefon na kartę, ale...dane do faktury muszą być na Inkubator. Co muszę zrobić po kolei, żeby *przenieść abonament na kartę *otrzymywać faktury na Inkubator, a nie imienne? Czy nadal będę miała możliwość logowania się na portalu? Bardzo proszę o wsparcie w temacie :) Nie chcę rezygnować z Waszych usług!!!