masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
witam. jakimś cudem nie jestem w stanie założyć nowego tematu, formularz kontaktowy nie działa, NJU na moje reklamacje nie odpowiada. mam następujący problem, faktury za marzec i kwiecień zostały zawyżone o kwotę równą opłacie za roaming. czyli maxymalna kwota 57 zł + opłaty za numery zagraniczne + opłaty za roaming policzony dwa razy. jedna faktura zawyżona jest o około 14 zł a druga o około 10 zł, NJU twierdzi, że wszystko jest OK a nie jest, myślę o rezygnacji ale nie mam czasu na ponowne załatwianie przeniesienia numeru. czy ktoś spotkał się z czymś takim