masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Odzyskanie PUK
1) Kod PUK jest wydrukowany na kopercie, w której dostałeś kartę SIM przy zakupie oferty nju mobile.
2) Zaloguj się do swojego konta na portalu <a href="https://www.njumobile.pl/logowanie" class="">njumobile.pl. W sekcji moje dane znajdziesz Twój kod PUK. Jeśli posiadasz autoryzacje SMS to nic z tego..
3) Kod PUK możesz także odzyskać kontaktując się z obsługą klienta nju mobile. Przed rozmową przygotuj dane z dowodu osobistego. ( dzwoń z innego telefonu )
Pozdrawiam
<div><a href="https://www.njumobile.pl/logowanie" class="u-hiding-focus">
</div><div>W nowych starterach nie ma koperty w której się dostaje karty SIM jest wydrukowana na blistrze karty sim tj. ten plastik </div>
to jest odpowiedź na post:
Precyzyjniej . Jaki bonus ? Jakie zgody ?
</div><div>Chodzi mu o ten bonus 599 GB za zgody. </div>
Mogę potwierdzić że w pierwszej kolejności idą GB z pakietu podstawowego (20GB/40GB) a potem dopiero z puli promocyjnych GB.
@pjoter nie wiem jakie formy dostawy SIM są w ramach Subskrypcji, ale w Orange Flex masz dostawę karty do Paczkomat InPostu. Też jak masz eSIM możesz przenieść do Subskrypcji bez wychodzenia z Domu.
@yupi ja jakoś wygadałem wyinternetowałem do wysokości 19 zł to przestały się pojawiać komunikaty o tym ile zużyłem zł na rozmowy i do końca miesiąca miałem już za darmo.