masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
5.5. W ramach przyznanego limitu naliczanie ilości przesyłu danych następuje co 100kb, dane wysyłane
i odbierane rozliczane są łącznie.
to jest odpowiedź na post:
@jepi
analogicznie jeśli kupisz w innej sieci pakiet np. 6GB za 20zł, z czego wykorzystasz tylko 1MB to będziesz krzyczał dookoła, że 1MB w sieci X kosztuje 20zł.
Ofertę dobiera się do własnych potrzeb ale najpierw trzeba zrozumieć ofertę z której się korzysta, a Ty tego nie zrobiłeś i masz pretensje do kogoś innego tylko nie do siebie.
Bierz odpowiedzialność za własne decyzje jako dorosły człowiek, chyba, że chcesz być wiecznie jak licealista bez zobowiązań.
5.5. W ramach przyznanego limitu naliczanie ilości przesyłu danych następuje co 100kb, dane wysyłane
i odbierane rozliczane są łącznie.