masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dziękuję za odpowiedź. Nju mobile tak mnie wkurzyło i naraziło mnie na straty finansowe, że zgłosiłem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta oraz obiję się o UOKiK z powodu braku informacji w temacie wygaśnięcia konta oraz zablokowaniem na owym numerze wszelakich możliwości kontaktu z działem obsługi klienta. Wziąłem kartę z innej sieci i czas pokaże co urzędnicy zrobią lub nie w tym temacie.