masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Chyba nie powinno być aktywacji - bo mój numer dodatkowy - to wcześniej był aktywny numer na kartę w nju mobile.
Zresztą a przesyłce ani w mejlu nie było żadnych danych które umożliwiłyby aktywację. Była tylko umowa i cennik.
Mój numer d0odatkowy działał, logowałem się na niego normalnie w portalu njumobile.
A teraz można na niego dzwonić (odbierać), ale nie można z niego dzwonić Poza tym jak próbuje się zalogować na stronie www dostaje komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny"
Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś kto przenosił na numer dodatkowy wcześniej istniejący w nju mobile numer na kartę - czyli dokładnie w takiej samej sytuacji jak ja ?