masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Problem nadal występuje. Głównie widzę komunikat o brak internetu przy korzystaniu z różnych aplikacji Peper, X-kom, Facebook, Instagram, InPost, LinkedIn
Ten sam problem od wielu tygodni na głównym numerze. Bez różnicy czy na LTE czy na 5G. Zasięg full. Różne BTSy, różne lokalizacje. Po napisaniu na suport otrzymałem info żebym zlecił wymianę karty SIM.
I to co najważniejsze u mnie, staż też 10 lat