masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Dosyć krótko jesteś w nju , jednak był jakiś powód że przeniosłaś się i dlatego możesz też zrezygnować . Inne tanie sieci nić więcej ci nie zaproponują . Pomóc możesz sobie sama składając różne formy reklamacji w różny sposób. Wszystko jest w zakładce kontakt + reklamacja przez swoje konto .
Tak tylko napisali mi że każde kolejne zgłoszenia w tym temacie nie będą rozpatrywane