masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Kradną w CHOOY. Tak "mniej-więcej" od września 2020 się to dzieje. Mam od kilku miesięcy już łączną pulę 90GB, wcześniej miałem 75GB. I mi wystarczało (na fonie i na routerze) nawet to 75GB (z reguły maks. wykorzystane było około 60GB na miesiąc). Teraz już po dwóch tygodniach w nowym okresie rozliczeniowym (i przy łącznej puli 90GB!) przychodzą SMS-y, że zostało mniej niż 20GB. Ręce opadają. Czas na innego dostawcę łączności.