masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Dodam, że zgłoszenia w tej sprawie znikają bez odpowiedzi z moje konto -> kontakt. Według mnie kwalifikuje to się do zgłoszenia do uokik. Bo o ile problemy techniczne zrozumiem to jednak ignorowanie zgłoszeń nie. Patrząc na to z boku, jest to przywłaszczenie numera przez PTK Centertel. Na co nie wyrażałem zgody podpisując jakikolwiek formularz. Ani nei byłem informowany o wystąpieniu takiego zjawiska jak ponowna rejestracja.
Rozumiem zakup nowego numeru, bo to oczywiste. Ale to, bardzo nie ładne zagranie.