masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Jeśli wpisujesz to co napisałes to nigdy ci się nie uda . Należy wpisać *127*69# albo inaczej , wysyłając SMSa z komendą AKT pod bezpłatny numer 80355 . Tak mówi regulamin .
Pozdrawiam.
Ciekawe bo kodem który podał OP włączałem internet już od dobrych paru lat i nigdy nie miałem z tym problemu.
Wydaje się że tylko z internetem jest problem bo reszta kodów w menu USSD działa w porządku.