masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
<span class="review-title">Błąd w rozwiązany</span> Jeśli ktoś ma problem w logowaniu po sieci w nju mobile proszę dodać telefon do zaufanych urządzen . Zalogować się do aplikacji po wffi , ustawienia , rejestracja .
Ale tu jest forum , czego od nas oczekujesz odpowiedzi ? Napisz np.maila lub zadzwoń do nich to Ci odpowiedzą .<br>
Aktywacje karty zrobiłeś ? Trzeba do nich zadzwonić .<br>
Wejdz na usługi tam masz jeden na wszystkie możesz wyłączyć i stan konta też jest inaczej liczony . Bynajmniej u mnie tak jest , ale fakt w moja oferta mam nju buzz
Wyłącz i ponownie włącz telefon to powinno pomóc