masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Hej :) Tak, wystarczy zadzwonić do BOK pod numer *610 (690610610) -od ręki wprowadzą zlecenie na migrację. Obowiązuje jeden pełny okres rozliczeniowy wypowiedzenia umowy. Pozdrawiam :)
Jeden pełny, czyli jeżeli jest 20 maja, okres rozliczeniowy kończy się 5 dnia miesiąca, to za maj zapłacę oraz za cały czerwiec?
Długo trwa taka rozmowa z BOK? Powiem szczerze, że nie lubię załatwiać spraw przez telefon