masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Państwa formularz nadal nie działa. Zmiana opcji zgłoszenia nie pomaga. Osoby, które z różnych powodów nie mogą zadzwonić na infolinię nie mają możliwości zgłoszenia problemu w żaden sposób.
W moim przypadku chodzi o źle naliczoną opłatę w fakturze (niezgodnie z podanym cennikiem).
Proszę o szybkie rozwiązanie problemów technicznych, lub umożliwienie zgłoszenia drogą mailową/jakąkolwiek DZIAŁAJĄCĄ pisemną!