masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Próbuję kupić pewien pakiet w grze i wygląda na to, że płatności są zablokowane. Za każdym razem dostaję sms z nju "Usługa niedostępna dla klientów nju mobile". Jak to odblokować? :/
Też mam ten problem, tyle, że w Nju na abonament. Wszystkie blokady wyłączone, co widać tutaj, a mimo to, jak próbuję dokonać płatności SMS, to przychodzi mi informacja " Usługa niedostępna dla klientów nju mobile"