masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam,
Ja włączyłem usługę "Im dłużej tym lepiej" i otrzymałem taką wiadomość sms od operatora: "Usługa "im dłużej, tym lepiej w nju na kartę" została włączona. Twój staż w nju na kartę wynosi 7 m-cy. Włącz usługę obniżającą koszty z pakietem danych, by korzystać z dodatkowych GB. Opłaca się być w nju mobile".
Ponawiam więc pytanie kolegi z początku tego wątku: co trzeba jeszcze włączyć?