masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dzień dobry,
Płacąc przelewem fakturę za internet pomyłkowo wpisałam zły numer faktury.
Dostałam maila o przypomnieniu płatności. Czy gdy wpisze się zły numer faktury system tego nie widzi?
Na jaki adres mailowy mam napisać wiadomość i wysłać potwierdzenie przelewu?
Jak mogę to naprawić?
Jestem na wakacjach i nie mam tego internetu przy sobie, zalogować się do konta nie mogę, bo nie pamiętam hasła.
Nie chciałabym płacić odsetek.
Pozdrawiam,
Marzena