masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
@<a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/profil?forumProfileId=313800054" ><strong>gość1710607403380</strong> temat stary ale może coś pomoże. Spróbuj zmienić
<span >Typ uwierzytelnienia: PAP lub CHAP
<span >Następnie wyłącz i włącz telefon, wyślij testowego mmsa (np do siebie) i daj znać.
<span >A jeśli w międzyczasie udało ci się rozwiązać ten problem to chętnie go poznam.
opis dla oferty na kartę - niestety jest wiele zmiennych które uniemożliwiają podanie jednego kodu
<a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,im-dluzej-tym-lepiej-na-karte">https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,im-dluzej-tym-lepiej-na-karte
oraz jesli ktos przejdzie na abo
<a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,im-dluzej-tym-lepiej-z-rachunkiem">https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,im-dluzej-tym-lepiej-z-rachunkiem