masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
<div>Temat wykopalisko, ale od tygodnia - po przesiadce z Androida 13 na 14 - mam to samo z MMS-ami: ani odbierania ani wysyłania MMS (oprócz czatów RCS oczywiście).</div><div>
</div><div>Reset przywraca parametry orange (jak wyżej z 21:20), jednak nadal nie działają MMS-y.
</div>
Znalazł kto rozwiązanie problemu?
to jest odpowiedź na post:
Cześć Mariusz, dzięki za odpowiedź.
Mam opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Niestety wówczas nie działa ani internet, ani mms.
Ustawiłem punkt dostępowy Orange MMS, jak podałeś. Jednakże mms wciąż nie działają...Wysyłanie trwa w nieskończoność.
Problem wciąż nierozwiązany.