masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
"Kod PUK jest wydrukowany na kopercie, w której dostałeś kartę SIM przy zakupie oferty nju mobile.
Jeśli posiadasz numer w ofercie nju na abonament i nie możesz odnaleźć tej koperty, a nie pamiętasz kodu PUK, to w prosty sposób możesz go odzyskać. Zaloguj się do swojego konta na portalu njumobile.pl. W sekcji moje dane znajdziesz Twój kod PUK. Po wybraniu tej opcji otrzymasz kod PUK na numer telefonu lub adres email wskazany podczas rejestracji.
Kod PUK możesz także odzyskać kontaktując się z obsługą klienta nju mobile. Przed rozmową przygotuj dane z dowodu osobistego."
Czyli albo logujesz się na swoim koncie w Nju i dostajesz PUK mailem, albo dzwonisz z innego telefonu do BOK
Do moderacji (której tu chyba nie ma):
Do scalenia z wątkami:
https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,169800001,title,odzyskanie-kodu-puk,watek
https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,183000001,title,odzyskiwanie-kodu-puk-quot-absurdalne-quot-,watek