masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Pakiet internet od 15 godzin nie aktywuje się! Z kąta potrącono mi 21zł. (3x7zł) i tu mam pytanie: czy jak już zostanie aktywowany to Nju odda na moje konto 14zł?
NIE ODDANO MI PIENIĘDZY CHOCIARZ URUCHOMIENIE PAKIETU TRWAŁO PONAD 24H.NIE WIEM PO CO MI 1050MB NA 30 DNI.CHCIAŁEM TYLKO JEDEN PAKIET!