masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
UWAGA
Sam odpowiadam na swojego posta. :), Dlaczego nikt nawet z Orange, NJU tego wcześniej nie wyjaśnił?
Trzeba odczekać dobę (24h) od aktywacji konta. Nigdzie niestety tego nie podają.
Spokojnie czekajcie, następnego dnia usługę można już aktywować.
Pamiętajcie konto wystarczy doładować tylko raz >5 zł. Nie zwracajcie uwagi na błędny komunikat: (POZDRAWIAM Wojtek)
Włączenie usługi "do komórkowych" możliwe jest po doładowaniu konta kwotą minimum 5 zł.
UWAGA
Sam odpowiadam na swojego posta. :), Dlaczego nikt nawet z Orange, NJU tego wcześniej nie wyjaśnił?
Trzeba odczekać dobę (24h) od aktywacji konta. Nigdzie niestety tego nie podają.
Spokojnie czekajcie, następnego dnia usługę można już aktywować.
Pamiętajcie konto wystarczy doładować tylko raz >5 zł. Nie zwracajcie uwagi na błędny komunikat: (POZDRAWIAM Wojtek)
Włączenie usługi "do komórkowych" możliwe jest po doładowaniu konta kwotą minimum 5 zł.
UWAGA
Sam odpowiadam na swojego posta. :), Dlaczego nikt nawet z Orange, NJU tego wcześniej nie wyjaśnił?
Trzeba odczekać dobę (24h) od aktywacji konta. Nigdzie niestety tego nie podają.
Spokojnie czekajcie, następnego dnia usługę można już aktywować.
Pamiętajcie konto wystarczy doładować tylko raz >5 zł. Nie zwracajcie uwagi na błędny komunikat: (POZDRAWIAM Wojtek)
Włączenie usługi "do komórkowych" możliwe jest po doładowaniu konta kwotą minimum 5 zł.
UWAGA
Sam odpowiadam na swojego posta. :), Dlaczego nikt nawet z Orange, NJU tego wcześniej nie wyjaśnił?
Trzeba odczekać dobę (24h) od aktywacji konta. Nigdzie niestety tego nie podają.
Spokojnie czekajcie, następnego dnia usługę można już aktywować.
Pamiętajcie konto wystarczy doładować tylko raz >5 zł. Nie zwracajcie uwagi na błędny komunikat: (POZDRAWIAM Wojtek)
Włączenie usługi "do komórkowych" możliwe jest po doładowaniu konta kwotą minimum 5 zł.