masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
a jak to jest że ponoszę koszty w wysokości 9zł za dodatkowy numer już drugi miesiąc
złożyłem wniosek o dodatkowy numer (który ma zostać przeniesiony) otrzymałem jakiś zastępczy numer i od razu muszę za niego płacić(drugi miesiąc)
przy czym czekam na przeniesienie tego właściwego
efekt taki że płacę dwa abonamenty u starego właściciela i w nju(ale tu jeszcze nie korzystam z usług)!!!!