masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Pewnie starter był już z usługą. Sprawdzić to możesz po zalogowaniu na koncie nju mobile w zakładce Usługi. Tam też możesz dokonać stosownych modyfikacji.
Dzięki pilotka,
a jest jakiś cudowny skrót kasujący wszystkie usługi tak by zacząć od czystego konta usług?
W innym wątku (sprzed chwili) (dla czystości tego) pytam do czego "przylogować" NJU na kartę jeśli mam NJU na umowę z jednym dodatkowym