masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dziękuje za pomoc.. Dopiero teraz znalazłem jak się sprawdza billing i znalazłem jak straciłem kilka razy ok. 23zł na "SMS/MMS Specjalne" operator: inny,, Nawet nie wiem kiedy ja tego używałem i jak... No ale coz moj blad :(
Mam aktywowaną tą usługę wszystko za nie więcej niż 29 zł i dziś korzystałem z internetu WiFi w domu rano około godzinę i jak wracałem z pracy zauważyłem ze mam na koncie 6 zł mniej.. Skąd tyle aż pobiera? Mój syn potrafi siedzieć cały dzień na WiFi lub na danych mobilnych a mu tyle nie pobiera. (nic nie pobieram, tylko grałem w gry używając do tego internetu)
to jest odpowiedź na post:
Hej @wojtek1,
polecam Ci usługę wszystko za nie więcej niż 29 zł. O szczegółach usługi możesz poczytać TUTAJ.
Dziękuje, ale mam bardzo duży problem.. Od godziny wyłączanie usługi trwa u mnie godzine i nie mogę aktywować tej co mi teraz Pan polecił