masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
"Czytanie ze zrozumieniem to obecnie ginąca sztuka.
Przeczytaj jeszcze raz ten wątek i nie dubluj więcej postów."
kolega chyba nie w temacie a poucza.......prawdopodobnie musisz to zrobić przez Biuro Obsługi Klienta lub pocztą tradycyjną.
btw
zmiana e-mail w moje konto to podanie konta do kontaktu z konsultantem itp....adres e-mail do faktur to co innego czego nie ustawisz w moje konto