masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Oczywiście- zanim tu napisałem to wszystko próbowałem... po zgłoszeniu (Na szczęście dostałem jakieś wifi) nagle "samo" wszystko zaczęło dzialac... dobre i to... chociaż szkoda, że pół dnia szarpalem się z telefonem (teraz wiem że niepotrzebnie) i straciłem czas na szukanie dostępu do Internetu
Witam. Jestem za granicą. Grecja - Korfu. Nie mogę używać telefonu bo mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci". Usługa "roaming" włączona. Telefon z rachunkiem i bez zaległości. Co zrobić? Chce mieć kontakt z rodziną w PL. Również przez internet