masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam serdecznie
W dniu wczorajszym (30.08. 2017 ok 7:00) zmieniłem status 2 usług:<h4 class="h3">
</h4><h4 class="h3"># blokada dostępu do serwisów premium</h4>Blokada uniemożliwia dostęp i korzystanie z serwisów Premium #
<h4 class="h3"># blokada SMS MT</h4>Usługa blokująca serwisy SMS MT #
Minęły 24h, a status jest dalej: "usługa w trakcie zmiany". Jaki jest czas realizacji WŁĄCZENIA / WYŁĄCZENIA danej usługi?
Z góry dziękuję za pomoc.