masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Posiadam internet NJU za 29 zł (obecnie już 100GB ze względu na staż). Od około 2 miesięcy wcale z niego nie korzystam i nie płacę. Kiedyś rzuciło mi się gdzieś w sieci w oczy, że mogę dostać SMSa przypominającego, że nie korzystam i NJU może chcieć przenieść mnie do oferty na kartę. Czy ktoś wie czy to prawda i ewentualnie na jakich zasadach to działa ?