masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
pisz reklamacje
Jak miałam zawyżony rachunek to napisałam reklamacje i na drugi dzień dostałam odp że reklamacja uznana i rachunek został zmieniony na odpowiednią kwotę.Musisz za każdym razem reklamować.
to jest odpowiedź na post:
Powiedzcie jak to jest z ofertą nju 29 + 9 drugi numer? Chciałam zdecydować się na tą ofertę ale sama już nie wiem bo większość osób pisze że nie płacą 38 zl tylko dużo więcej. W takim razie o co tutaj chodzi? Czy to ściema czy faktycznie wychodzi 38 złotych?
Ja też mam tą ofertę, pierwszy rachunek dostałam 89 zł, zgłosiłam reklamację która na drugi dzień została uznana i rachunek pomniejszono do należnej kwoty takiej jaka powinna być. Więc zamiast pisać tu to piszcie reklamację do NJU. sYSTEM ŹLE NALICZA KOSZTY. ZGŁASZAĆ, ZGŁASZAĆ, ZGŁASZAĆ!