masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dzięki, tylko że ja korzystam z oferty na kartę i nie mam abonamentu. Też tak będzie działać?
Pozdrawiam
Próbowałem przed chwilą aktywować ""wszystko nie więcej niż 29zł"" ale dostałem taki komunikat:
<span >Usługa Wszystko za nie więcej niż29zł wyklucza się z usługą Wszystko Komórkowe nju/karta.
Czy jeśli zdezaktywuję dotychczasową usługę ""wszystko komórkowe za 29zł" nie zostanę bez żadnej usługi?