masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
A masz aktywowaną blokadę danych w roamingu po przekroczeniu bezpłatnych limitów? Ja mam to samo w Finlandii i metodą prób i błędów doszedłem, że po aktualizacji systemu, którą ewidentnie mieli 4.11 (czyli wtedy, kiedy zniknął Ci Internet), nawet jeśli masz jeszcze dostępny pakiet bezpłatnych danych w roamingu, ale masz aktywowaną blokadę, to Internet nie działa. Zgłosiłem to na BOK, ale niezbyt się przejęli. Pani tylko zaproponowała, żeby zdjąć blokadę... ale przecież nie o to chodzi.