masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
W sekcji "moje dane" masz wielkie linki WYŚLIJ SMS Z KODEM PUK lub WYŚLIJ E-MAIL Z KODEM PUK. Podajesz superpin i dostajesz kod PUK wybrana drogą.
Otóż ja właśnie takich wielkich linków nie widzę. A żeby w ogóle móc otworzyć zakładkę moje dane muszę dokonać autoryzacji, poprzez wpisanie hasła sms, wysłanego, uwaga, na numer telefonu z kartą sim, do odblokowania której potrzebują kodu PUK!