profil na forum

nick
niemamnicku
nowicjusz

moje ostatnie

Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu

(2017-08-24 11:29 w wątku Problem z pakietem transferu danych, brak Internetu)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało?  Wi-Fi działa normalnie.
[/cytat]

[cytat]Witam. Mam problem z transmisja danych, jest ona włączona, ale wyświetla się informacja, że nie mam pakietu danych mimo iż go posiadam. Mam 15GB i nie moge z nich skorzystać mimo wydanych 29zł. Pierwszy raz mam taką sytuację. Co się stało?  Wi-Fi działa normalnie.



Cześć jestem w podobnej sytuacji na dzień dzisiejszy. Ostatni taki incydent miał miejsce aż tydzień temu.. Na swoim koncie mam zgromadzone 30gb internetu i po doładowaniu zabrało mi wszystko z konta i nie mogłem ani korzystać z internetu ani rozmów bo uwaga uwaga rzekomo "nie załączył mi się jakiś pakiet" to cytat konsultantki Nju Mobile. Dodała również że ( to będzie hit! ) powinienem  wyłączać sobie pakiet danych wieczorem w momencie gdy kończy mi się okres rozliczeniowy (guzik mnie to obchodzi internet za który płacę ma działać...) . Jestem ich klientem od dobrych 4 lat. Ten miesiąc mocno dał mi do zrozumienia że czas najwyższy zmienić operatora!!
Dodam że infolinia jest płatna i w jaki sposób mają mnie obsłużyć w momencie gdy STAN MOJEGO KONTA WYNOSI 0 ?!?!
Formularz kontaktowy NIE DZIAŁA!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób