masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam podobny problem - dzisiaj (1.08.2017) doładowałem konto o 7:25 i dopiero po ponownym doładowaniu o 17:25, mój stan konta powiększył się, lecz nie o 20 zł (10 zł rano i 10 zł po południu) lecz tylko o 10 zł.
Rozmawiałem z obsługą przez telefon lecz po zresetowaniu sieci przez obsługę nadal nic się nie zmieniło.
Od jakiegoś czasu wszystkie komunikaty przychodzą ze znacznym opóźnieniem, nie wiem czym jest to spowodowane. Co ciekawe na telefonie zaraz po doładowaniu (tym o 7:25) wyskoczyło że konto zostało doładowane za 10 zł lecz po sprawdzeniu konta, nic na nim nie było.