masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Chciałem zapytać z jakiego powodu była wymiana karty, bo z informacji które przeczytałem na stronie nju, można tak wymienić kartę żeby obsługiwała LTE. Ja natomiast muszę zmienić kartę micro na nano i się zastanawiam czy tak się da w salonie czy jednak zamówić przez stronkę bo jak mi przyjdzie telefon to nie chcę by zbyt długo leżał.
Podbijam pytanie, sytuacje mam analogiczną. Potrzebuję wymienić kartę z mini sim na nano sim, nic nie przenoszę nic nie zmieniam poza rozmiarem karty.
Da radę to załatwić w salonie orange od ręki??
Pozdrawiam