masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
dlaczego mam Wam tłumaczyć oczywistą oczywistość.
Proszę przeczytajcie regulamin promocji z której skorzystaliście.
Jeśli spełniliście w pełni warunki to zgodnie z regulaminem wyślijcie reklamację.
Ja skorzystałem z promocji "szkolnej" we wrześniu i jak prezentu nie otrzymałem to w listopadzie złożyłem reklamację i w końcu w styczniu dostałem swój "bonus".
Gdzie w tej firmie wysyła się reklamacje? Szukam na stronie i nic...