masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!
Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!