masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Na szczęście rozpatrzyli :)
Wiem, że strona nie jest aktualizowana na bieżąco, ale taki sam stan, tj. 171 mb pozostałego do wykorzystania pakietu miałam do czasu zakończenia usługi. Inne aplikacje na pewno nie zużyły internetu, bo tylko te dwie wymienione przeze mnie i google miały odblokowany dostęp do internetu w czasie korzystania z roamingu, reszta nie. Monitor danych w telefonie też pokazywał że nie zużyłam na pewno tyle internetu. A wątpię żeby wejście na jedna stronę było tak kosztowne.



