masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
To chyba nie jest przejściowy problem - minęły ponad trzy miesiące od wypowiedzi, pod którą się podczepiam, a opóźnienia w prezentowaniu stanu konta nadal są duże. Widząc, że zostało jeszcze kilka GB transferu danych spokojnie sobie korzystałem z Internetu, aż tu nagle dostałem SMS-a, że pakiet się wyczerpał (po wcześniejszej wiadomości, że zostało go już niewiele). Dla pewności zalogowałem się na swoje konto i sprawdziłem stan środków do wykorzystania. A tu w najlepsze wisiało, że pozostało mi jeszcze kilka GB.
Na szczęście do nowego cyklu rozliczeniowego zostało tylko kilka dni, więc przeczekałem je korzystając z innej karty (od "gorszego" operatora).
W nowym cyklu rozliczeniowym na pewno zdążyłem skonsumować zauważalną ilość transferu, tymczasem stan konta wykazywany jest jako dziewiczy (nietknięty). Jak żyć z takim problemem, no jak żyć?