masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja dostałam w styczniu też za dużą fakturę. Mam abonament 39zł i wzięłam dodatkowy nr za 9zł, do tego 4zł za halo granie. Faktura wyniosła 59,89zł. Naliczyli mi 6,09zł za internet. Mam 39GB do wykorzystania,na fakturze jest 440000 kB. 32800kB płatne i co śmieszne naliczyli mi to na początku okresu rozliczeniowego bo upłynęła 24.00.
2016.11.24, Czwartek PIERWSZY DZIEŃ NOWEGO OKRESU ROZL.!!!!
00:00 Standard - internet 32800 4,95 6,09 6,09
2016.11.25, Piątek
00:40 Standard - internet 52700 0,00 0,00 0,00
I co dalej bo reklamacja nie została uznana. Mam przecież 39GB i dalej darmowe a tym bardziej,że nowy okres się zaczął który zeruje wszystko. Pani napisała,że do sądu mogę iść.