masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Tak jak pisałem wyżej. Kiedyś jak by mniej szło. Teraz fakt, jakieś filmiki dla dorosłych, You Tuba się poogląda, na forach popisze, fb i w tej chwili od 16.02 mam już zużyte 24GB ze 100. Trochę mnie to dziwi. Działam na laptopie.
Mi kiedyś 40 prawie starczało, potem 60 brakowało a teraz mam 100 i tak czasem na styk. Dziwne. Fakt, że trochę oglądam. Jest opcja, że można dokupić 9GB za 9zł.
U mnie tez coś gorzej chodzi niż np rok temu jak wziąłem nju. Strony wtedy szybciej wchodziły. Pakiet też jakoś szybciej teraz schodzi niż kiedyś. Kiedyś starczało 60GB a teraz mam 100GB i tak na styk czasem. Dziwne to jest.