masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Cześć
Sam korzystam z nju dodatkowy i nie miałem takich problemów. Jedynie po zmianie telefonu na zastępczy mam w/w problem z restartowaniem telefonu. Sprawdź najpierw telefon profilaktycznie, być może uległ jakiejś awarii. Problem z połączeniem z dodatkowym numerem zgłosiłbym, w moim przypadku nie ma problemów, a dość często dzwonię na dodatkowy.
Jeżeli będziesz brał nowy nr to oznacza nową umowę. Nieważne czy będziesz miał te same dane teleadresowe na umowie. To jest nowa umowa z nowym nr telefonu. Tylko w nju dodatkowy nowy nr ma Twoje zniżki. Tutaj masz dość proste zasady korzystania z usług.
Polecam sprawdzić jakie masz nadajniki. Być może Orange jest gdzieś dalej i stąd brak zasięgu.
http://beta.btsearch.pl/?dataSource=locations&network=&standards=gsm&bands=¢er=51.220728%2C17.351935&zoom=12