masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dzieki za propozycje z Nju z rachunkiem ale w usłudze "Wszystko komorkowe w nju na karte" mam dokladnie to samo i bez cyrografu - nawet na czas nieokreślony.
Dzięki wielkie za odpowiedź. Jeśli chodzi o doładowania to nie martwię się tym bo po przeniesieniu numeru będzie on moim głównym, tak więc będę go regularnie doładowywał. Chodziło mi tylko o środki przed przeniesieniem, ale to już wyjaśniłeś. Dzięki jeszcze raz.