masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam.
Mam podobny problem jak Michał. Również przeniosłem się kilka dni temu z Play do nju mobile - dotyczy to internetu mobilnego - numer dodatkowy za 19 zł, 20GB transferu. Problem jest taki, że prędkość tego internetu jest zdecydowanie słabsza niż w Play, transfery są mizerne a strony przy przeglądaniu internetu ładują się b. wolno, lub niekiedy nawet....wcale. Rozważam powrót do play, jeśli się nic nie zmieni.